Bersama Memperkemaskan Forum HALAQAH IPGM.Com


    Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Share

    ikmalisme
    Moderator
    Moderator

    Posts : 80
    Points : 97
    Join date : 2009-06-25
    Age : 29
    Location : Nibong Tebal, Penang

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by ikmalisme on Tue Sep 15, 2009 12:35 am

    sbb sblm tue, dia tulis kucing dia dh mati..

    so, budak2 baca blog n terus kasi kucing tue..

    Geekspro
    Webmasters
    Webmasters

    Posts : 108
    Points : 247
    Join date : 2009-06-25
    Age : 30
    Location : Bandar Baru Bangi

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by Geekspro on Tue Sep 15, 2009 3:29 am

    hu..hu..Aku tanya dia ko buat ape dengan kucing tu...dia cakap dia dah hantar balik kucing tu kat murid dia..

    nurul f
    Supervisors
    Supervisors

    Posts : 67
    Points : 85
    Join date : 2009-06-27
    Age : 30
    Location : Malacca

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by nurul f on Tue Sep 15, 2009 8:10 am

    Hah? Kenapa tak bela terus?

    Geekspro
    Webmasters
    Webmasters

    Posts : 108
    Points : 247
    Join date : 2009-06-25
    Age : 30
    Location : Bandar Baru Bangi

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by Geekspro on Wed Sep 16, 2009 12:31 pm

    nurul f wrote:Hah? Kenapa tak bela terus?

    Nanti kalau kucing tu buang najis merata tempat kat asrama ni beliau jugak yang kena cuci...hu..hu

    nurul f
    Supervisors
    Supervisors

    Posts : 67
    Points : 85
    Join date : 2009-06-27
    Age : 30
    Location : Malacca

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by nurul f on Wed Sep 16, 2009 2:58 pm

    bawa balik rumah la..kan memang tak boleh bela binatang kat asrama.

    Geekspro
    Webmasters
    Webmasters

    Posts : 108
    Points : 247
    Join date : 2009-06-25
    Age : 30
    Location : Bandar Baru Bangi

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by Geekspro on Thu Sep 17, 2009 12:29 am

    Takkan la dia nak bawak kucing tu nek moto wave 125 dia..hu..hu..
    Melompat la kucing tu..

    Sponsored content

    Re: Praktikum Fasa 3 : semester 8

    Post by Sponsored content Today at 5:47 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 5:47 am